torsdag 21 oktober 2010

If you snooze you lose

Uttrycket i rubriken hörde jag på radion i morse var Sofi Fahrmans motto. Blev genast stressad och skämdes över min långa snoozning denna morgon. Sagt och gjort, jag har jobbat som en galning! Så nu är jag ikapp och slipper skämmas ;)

Idag står färg & stil på schemat och jag har letat snygga modebilder att köpa till en annons. Har ofrivillligt fått lägga färg & stil konsultationerna på hyllan ett par veckor då jag bytt leverantör och de nya färgpaletterna och stilböckerna inte gått i tryck än, men nästa vecka kommer de äntligen börja gå att beställa. Och både layouten och leveranstiden kommer bli över förväntan!
Inspireras av Dolce & Gabbana i höst med skräddade kavajer, spets, blommigt och kvinnligt. Collage av Josephine Aune. Bild lånad från http://www.elle.se/

Inga kommentarer: